۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

ندای درون

گاهی اوقات در زندگی فکر قدم گذاشتن در راهی که به گمان بعضی ها ارزویی دست نیافتنیستبه ذهن انسان خطور می کند
تو بر خلاف تمام مخالفت ها تنها به ندای درونتتوجه می کنی وبر خلاف موج افراد سطحی نگر شنا می کنی و به سوی هدفت می روی...
به هر حال در هر کاری شکست و پیروزی وجود دارد
اگر شکست خوری وای بر تو چون ان جماعت که زمانی از تو دور بودند می ایند و کاری جزسرزنش و تحقیر ندارند و اگر پیروز شوی دیگر حتی سایه هایشان هم پیدا نمی شود...در گوشه ای می نشینند و دفتر زندگی خود را ورق می زنند و چاره ای جز اه کشیدن ندارند...تازه در می یابند می توان به جای در جا زدن و رخنه کردن در افکار پوسیده کمی ریسک را نیز چاشنی زندگی کرد

۲ نظر:

  1. فكرم زنگ مي زند امشب
    صداي زنگوله هايش را مي شنوي
    انگار بزهايمان مي رقصند در خيال ِ من
    مي گويند همراهمان به دشت هاي دنياي زيباي عاشقي بيا !
    يك راه جديد در دنيايي پر هراس !! دنياي دوستي
    مي ترسم از پستي ها و بلندي هايش
    مي ترسم از گرگ ها و حمله هاي دزدان شبانه اش
    اما كافي است ترس
    اين باز شبانه مجنون مي شوم
    سر به بيابان مي زنم
    بگذار بخندند چوپانان عاقل كه من ديوانه ام امشب
    و اين را بدان
    من ايمان دارم شكست نخواهم خورد .
    *
    شوخي نوشت :ها آقا رامتين اين هايي كه بالا نوشتم يعني چي؟! يعني فردا صبح شير تازه مي خوريم؟ :دي

    پاسخحذف
  2. .
    .
    زندگی ... زندگی به من آموخت گاهی میشکنی یعنی شکست میخوری تا دیگران پیروز باشند ...
    من شکست را در لغتنامه ام نگه میدارم تا تو ... تو یی که هر دم برای پیروزیت دیگران را میشکنی ، باز هم پیروز شوی ...
    .
    .

    پاسخحذف