۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

مادر


مادر...اری زبانم از تعریف و توضیحش نا توان است ,نمی دانم چه بگویم درباره اش تا حق مطب را ادا کرده باشم تنها می دانم خدا با افریدنش نشان داده چقدر مخلوقاتش را دوست داشته که مادر را به انها عطا کرده است.
این مادر کیست که تا نامش اورده می شود وجودمان سرشار از ارامش می شود و کودک در شرایط سخت و دشوار تنها اغوش او را مامن خود می داند و بس
این مادر کیست که در کودکی فرزند با شیرش سرشت و خوی راستین را در فرزند می پروراند و موسی پیامبر نمی نوشد شیری را مگر شیر مادر
اری حقیقتا مادر کیست؟
مادر اینه ی تمام نمای خوبی های عالم است
گویند بهشت زیر پای مادران است ,خیلی دوست دارم بدانم این بهشت کجاست که ارزش قدم نهادن مادر در ان را دارد و شاید بهشت تنها مقدمه ای برای زندگی جاودانه ی مادران است نمی دانم شاید...
خدایا سایه ی هیچ مادری را از سر فرزندانش کم مکن

۷ نظر:

  1. .
    .
    .
    .
    .
    .
    نمی توانم در وصف خودش و خوبیهایش کلامی بگویم جز
    دوستت دارم مادر

    پاسخحذف
  2. م ا د ر
    واژه واژه فاصله دارد نوشته هايم تا توصيفش
    قلمم چنان قاصر و ناتوان مانده كه تنها جوهر مي چكاند بر صفحه هاي سفيدم
    *
    بگذار مادر را برايت توصيف كنم
    آئينه اي بردار
    پنجره اي بگشا!
    آينه را مقابل آسمان بگير!
    مادر انعكاس آبي آسماني است در شيشه اي جيوه اي
    *
    دوريبينت را بردار
    لبخند ها را ثبت كن
    مادر ثبت هر لبخند است
    .
    .
    بانوي غم

    پاسخحذف
  3. مادر
    ای مهربان رویای من
    راز شب یلدای من
    ای تو همه احساس من
    راز خوش پرواز من
    یاد تو باشد ریشه ام
    عشق تو باشد پیشه ام

    پاسخحذف
  4. عجب عکسیه این عکس !
    همه چیزش کامله !
    خیلی قشنگه !
    من عاشق اون قلبیم که دست مادر هست و وسط قلبه کالاسکه ی من و تو !!!!!!!
    فوق العادست !

    پاسخحذف
  5. خیلی قشنگه ، آفرین
    تو آخرشی پسر

    پاسخحذف
  6. wow
    عجب عكسي
    عاليه
    حرف هاي گفتني رو كيان گفت اما:
    در ميان دستان مادر كالسكه اي لرزان است كه تو در آن رشد يافتي به اشك مادر

    پاسخحذف
  7. آقا این بلاگ کی آپ دیت میشه ؟

    پاسخحذف